Komunikat techniczny

  Wprawdzie - tak na zdrowy rozum - parametry tras są mniej-więcej znane już na kilka miesięcy przed zawodami (na TR 100 nalezy się spodziewać dystansu zblizonego do 100 kilometrów, na TP 50 - do 50 kilometrów), ale trend jest taki, żeby opisywać wszystko i wszystkim. Co niniejszym czynimy, dorzucając jeszcze fragment mapy...

  Zatem - w kwestii tras na Wiosenne 360 - sytuacja wyglada tak:

  •  rywalizacja dla wszystkich tras rozpocznie się od pokonania odcinków na mapie do BnO/RJnO (1:11 000). Przy czym dla trasy pieszej 10 km także się zakończy, bowiem ten odcinek mierzy około 11 km. Pozostałe trasy piesze (25 i 50 km) pozostałą część trasy pokonają na mapach topograficznych 1:50 000. 
  • analogiczna sytuacja będzie miała miejsce na trasach rowerowcyh - najpierw prolog na mapie BnO (około 11 km), potem część dalsza na mapach topo.
  • dojście/dojazd z bazy na start odcinka BnO/RJnO to około 400 metrów; bedzie wyznakowany w terenie faworkami (wstążkami) koloru amarantowego; samo miejsce startu (na mapie BnO/RJnO) będzie oznaczone lampionem
  • mapy topograficzne trasy TP 25, TP 50, TR 20, TR 50 i TR 100 otrzymają po pokonaniu odcinka BnO/RJnO
  • formaty map to A4; poza trasami TP 50, TR 50 i TR 100, które otrzymają mapy w formacie A3
  • trasa TR 100 dodatkowo otrzymuje jeszcze jedną mapę topo w formacie A4
  • długości tras w zdecydowanej większości zgadzają się z nominalnymi (+- 5%). Wyjątkiem jest trasa TR 20 - jej długość to około 24-25 km

Liczba PK na trasach to:

  • TP 10 - 15 PK
  • TP 25 - 15 + 3 PK (liczba po plusie wskazuje na to, ile PK jest do zaliczenia na mapie topo)
  • TP 50 - 15 + 9
  • TR 20 - 10 + 3 PK
  • TR 50 - 10 + 6 PK
  • TR 100 - 10 + 15 PK

Chyba wszystko na temat. Aha - opisy tras w standardzie BnO, czyli kody PK + piktograficzny opis lokalizacji punktów kontrolnych. Do zobaczenia jutro!

Komentarze